• 31 Грудня 2020
  • 2482
  • 0

Коди помилок MAN

Всі водії MAN потрапляли в ситуації, коли несподівано для всіх бортовий комп’ютер починає видавати помилки навіть, якщо вантажівка продовжує спокійно рухатися. Сигнали говорять про те, що йому потрібне технічне обслуговування.

Працівники СТО стверджують, що найчастіше помилки пов’язані з несвоєчасним обслуговуванням і неправильною експлуатацією. Не намагайтеся вирішити проблему самостійно, краще звернутися на спеціалізований сервіс в Одесі. Коди помилок несуть в собі важливу інформацію, яка може знадобитися, наприклад, під час ремонту КПП МАН.

Пропонуємо перелік кодів помилок, які найчастіше зустрічаються. Ця інформація в деякій мірі полегшить розуміння проблеми. Вони пов’язані з TCU, блоком управління коробкою передач, або EDC, системою управління двигуном.

TCU-03117-00

Пов’язано з несправностями в блоці управління коробкою передач, проблема з налаштуванням зчеплення.
При появі коду на бортовому комп’ютері світиться сигнал стоп, швидкості не перемикаються, але двигун при цьому працює. Найчастіше причина в тому, що розсипався підшипник. Рідше потрібна заміна всього ПГП.

TCU-3118

Неможливо вимкнути зчеплення. Розглядається три можливих типи несправності:

  • фізично несправний модулятор або блок зчеплення;
  • порушена проводка між цими компонентами;
  • некоректно передаються сигнали від датчика ходу зчеплення про частоту обертання колінчастого або первинного вала на коробці передач.

При водінні проблема проявляється в неможливості переключити швидкості і непідключення автоматичного режиму. Система, що стоїть в автотранспорті, недоступна або мимоволі перемикається на нейтральне положення.

3119

Зчеплення не включається, так як не передається крутний момент до двигуна. Датчик не розпізнає включення ні при водінні, ні на холостому ходу. Швидкість обертів первинного вала не збігається з колінчастим валом двигуна. Електромагнітний клапан не включився за потрібний час.

Симптоми проблеми схожі на код 3118. Швидкості на КПП не перемикаються і не включається автоматичний режим. При зупинці зчеплення відключається. При спробі завести МАН коробка автоматично приймає нейтральне положення і стає недоступна.

3145

Задній дільник не відключається від останнього положення, в якому він знаходився. Виникає проблема через нестачу тиску або несправності безпосередньо в КПП. При русі стає недоступним автоматичний режим, а при перемиканні між діапазонами включаються тільки крайні положення.

Причиною служить недостатній тиск повітря. Можлива внутрішня несправність модулятора або неправильне підключення клапанів селектора. Якщо несправність відтворюється, то недостатньо повітря або є механічні проблеми з КПП. В іншому випадку потрібно перевірка модулятора.

3155

Передача в основній коробці передач не включається. Виражається в неможливості перейти з нейтралки на необхідне положення або при виборі швидкості не відбувається спрацьовування. Якщо помилка висвітилася в ході руху, то КПП автоматично переходить в нейтральне положення.

З причин – брак тиску повітря або несправність в трансмісії гальмівної системи. Остання може виникнути через забруднення системи охолодження. Необхідно перевірити всі частини синхронізатора, а також вилку перемикання швидкостей на знос.

З інших можливих причин появи помилки – витік в поршні основний КПП модулятора або ж неправильне підключення елементів зчеплення.

3154

Датчик передає некоректну інформацію про коробку передач. Незважаючи на вимкнений зчеплення, сигнал говорить про те, що передача включена. Автоматичний режим відключається. Якщо машина стоїть, то перемикання швидкостей можливо тільки після розпізнавання нейтрального положення.

Причиною пошкодження може бути недолік тиску повітря. Несправність модулятора або неправильне включення клапанів. Значення збільшення виходить за допустимі допустимих значень.

Якщо головний датчик показує понад 345, потрібна заміна головного поршня. При втратах тиску, особливо в поєднанні з кодом 3118, потрібна перевірка системи подачі повітря. Наявність помилки 3148, проблема з вимкненням зчеплення.

Також потрібна перевірка тиску в головних циліндрах.

3153

Циліндру для переходу в наступне положення потрібно проміжок часу. Виявити можна при автоматичному перемиканні в нейтральне положення. Нова передача вибирається тільки через селектор. Не можна використовувати автоматичний режим.

З причин – недостатній тиск повітря, несправність модулятора або неправильне підключення клапанів селектора. Якщо несправність відтворюється, то перевірте тиск, вільне переміщення циліндра. Також розглядається пошкодження КПП. В іншому випадку потрібна заміна модулятора.

EDC 03088-06

Описує несправність датчика тиску наддуву. Система при цьому імітує подачу тиску наддуву, як резервний параметр. Обороти показують нуль, а надув відбувається.

Вихід – заміна датчика, до цього необхідно перевірити електрику, можливі проблеми з проводкою.

EDC 03775-02

Необхідна перевірка системи магістрального тиску. Добавка 02 говорить про те, що високий тиск знаходиться на низькому рівні. Якщо присутній код 94, то 03 775 – це вторинне явище.

Потрібна діагностика паливної системи. Проблема може починатися з непрохідності паливних фільтрів і закінчуватися несправностями в системі. Причина – використання поганого палива і знос компонентів.

EDC 03778-10

Помилка говорить про первинні проблеми двигуна і паливної системи Common Rail. Можливий витік палива з високонапірної частини системи в зворотньому напрямку.

Деякі вирішують проблеми заміною паливних фільтрів, але краще провести діагностику всієї паливної системи.

EDC 03779

З’являється при падінні тиску палива в магістралі високого тиску через зворотний клапан рампи або через якусь форсунку в зворотну магістраль. Потрібно робити перевірку системи подачі палива. Пора їхати на сервіс. Не займайтеся самоусуненням.

Група помилок TCU 3120, 3121, 3122, 3123

Механічна несправність. Малий і великий клапан повільно спрацьовують на відключення і підключення зчеплення.

Потрібна заміна клапана.

TCU 3125

Несправність клапана обмеження тиску. Показники манометра вищі, ніж треба. В результаті гальма спрацьовують надто жорстко. Потрібна заміна клапана.

TCU 3126

Невірний сигнал тиску, який надходить від датчика, що вбудований в модулятор. Потрібно перевірити рівень тиску в системі. Можливі пошкодження датчика або модулятора.

TCU 3127

Збій температури ECU (електронний блок управління), показання виходять з потрібного діапазону. Перевіряйте датчик температури, проведіть ремонт модулятора. При наявності гарантії, заміну.

TCU 3128

Збій сигналу температури масла. Масляний датчик показує значення, що виходять за допустимий діапазон. Причина – несправність датчика температури масла або модулятора.

TCU 3129

Немає сигналу від датчика включення основної коробки передач. Має кілька різновидів, може блокувати різні зони КПП.
Ризик ураження електричним струмом або обрив.

TCU 3132

Збій автоматичної настройки датчика включення. У вимкненому стані відбувається автоматичний перехід на нейтральне положення. При русі перемикання швидкостей можливо тільки через нейтраль.

Можливі причини від недостатнього тиску повітря до механічного пошкодження КПП. Буде потрібно заміна головного поршня або модулятора.

TCU 3133

Сигнал датчика вибору доріжки. Виражається в обмеженому виборі швидкостей. Можна вибрати тільки ті, що навпроти заднього ходу. Останній недоступний. Несправність модулятора.

TCU 3136

Збій збереження сигналу датчика вибору доріжки. Складнощі при перемиканні КПП в різні положення. Причина – неправильне встановлення модулятора або його пошкодження. Проблеми з системою подачі повітря. Механічне пошкодження КПП.

TCU 3137

Сигнал датчика переміщення заднього подільника. Перемикання швидкостей відбувається із затримкою або взагалі неможливо.Потрібна заміна модулятора.

TCU 3140

Збій збереження датчика переміщення заднього подільника. Обмежений перехід з одного стану в інше, коробка передач працює нестабільно. Можливо пошкодження модулятора, несправність системи тиску і коробки передач.

TCU 3141

Немає сигналу переміщення подільника. Вибір необхідного положення неможливий. Проведіть діагностику модулятора. При ​​гарантії постарайтеся його замінити.

TCU 3144

Збій автоматичної настройки сигналу переміщення подільника. Некоректна робота системи перемикання швидкостей. Можливо несправність модулятора, системи тиску або коробки передач.

TCU 3146, 3147

Збій перемикання або невключення заднього подільника. Чи не спрацьовує діапазон блоку заднього двигуна. Можливі проблеми в системі подачі тиску і модуляторі. Потрібна діагностика КПП.

TCU 3148, 3149, 3150

Дільник не вимикається або дає збої, група подільника не включається. Некоректно працюють клапана Y2 і Y3 у селектора. Потрібно діагностика коробки передачі, можливо, необхідна заміна модулятора.

TCU 3151, 3152

Циліндр вибору не відкривається, збій перемикання доріжок. Складнощі з перемиканням швидкостей.Некоректна робота клапанів Y4 і Y5. Потрібна заміна модулятора або несправність КПП.

TCU 3156

В основній коробці передач включена неправильна передача. Пробій заземлення та несправність модулятора.

TCU 3158, 3159, 3160

Сигнал датчика перемикання передається довго. Некоректна робота, не вибирається нова передача.Перевірка заземлення та діагностика коробки передач.

TCU 3163

Двигун не реагує на завдання моменту. Неможливе перемикання передач і відключений автоматичний режим. Можливі несправності гальм, повітряного фільтра і проблеми зі зчепленням.

TCU 3166

Постійний сигнал холостого ходу. Коробка передач не працює, неможливо маневрувати і рушити з місця.Проблема з акселератором.

TCU 3169

Розмикаюче реле в ECU не вимикається. Симптоми, як у 3166. Необхідна перевірка і заміна модулятора.

TCU 3170

Немає електроживлення на клеми 30 або розмикаюче реле в ECU не включається. Потрібно перевірити модулятор і електрику.

TCU 3175

Збій сигналу замку запалювання (клема 15). Не можна перемкнути коробку передач, неможливо підключити автоматику. Відсутність напруги на ряді контактів модулятора.

Група помилок TCU 3164, 3171, 3177-3187, 3210-3215

Пов’язані з несправністю шини даних. Потрібна повна перевірка електроніки. Відновлення розмикання контактів.

Група кодових помилок, пов’язаних зі зчепленням:

  • TCU 4000 – приберіть ногу з педалі зчеплення,
  • TCU 4001 – нестача тиску повітря;
  • TCU 4002 – перевантаження зчеплення,
  • TCU 4003 і 4004 – знос зчеплення.

Всі помилки вимагають ретельної перевірки системи зчеплення. Можливі проблеми – це механічне зношування елементів, а також проблеми з електронікою.

Будь-які проблеми, які з’явилися на бортовому комп’ютері МАНу, вимагають обов’язкового звернення до фахівців. Коробка передач в цьому типі автомобіля дуже «ніжна» деталь і вимагає правильного поводження.

© 2021 СТО "Тір Сервіс Місто"
Он
лайн
чат